GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK



Kiválasztottam a jegyek számát, de a tovább gombra kattintva nem történik semmi.
A cookie-k nincsenek engedélyezve. Engedélyezéshez leírást talál itt.

A jegyemen nincsenek adatok, se vonalkód.
A pdf megjelenítési módja rossz. Töltse le a filet, és egy pdf nézegetővel (pl. Adobe Reader) nyissa meg.

Elrontottam az e-mail címemet, így nem érkezett meg a jegy.
A folyamat meggyorsítása érdekében gyűjtsön össze minnél több adatot a vásárlással kapcsolatban, és forduljon az ügyfélszolgálathoz, az ugyfelszolgalat@eregistator.hu címen.

Kértem áfás számlát, de nem jött meg a jeggyel együtt.
Az áfás számlát mindig postán kézbesítjük, így annak megérkezése a posta szállítási idejétől függ.

Kifizettem a jegyet, és a bank is visszaigazolta a levonást, mégsem kaptam meg a jegyemet.
Lehetséges, hogy elrontotta az e-mail címét, ez esetben keresse az ügyfélszolgálatot az ugyfelszolgalat@eregistrator.hu címen. Azonban ha a javaslat ellenére freemail, vagy citromailes címet használt akkor lehetséges, hogy spam-be került a visszaigazoló levele.